W internecie można znaleźć bardzo dużo różnorodnego typu poradników prezentujących metody skutecznego marketingu za pomocą najpopularniejszego w tej branży narzędzia.
W praktyce jednak zazwyczaj są one bądź to zwyczajnie nieaktualne, bądź to przy stosowaniu się do zawartych w nich porad, efekty są mizerne.
Opracował: Drewniaczek.eu
Podpatrzone na: Drewniaczek.eu
Wiele osób marzy o własnym mieszkaniu. Nie wszyscy jednak czują chęć, żeby przez większość życia spłacać hipotekę.
Są 3 grupy ludzi, którzy umyślnie wybierają wynajem, a nie kupno domu.
W międzyczasie stosowanie właściwych strategii, które uwzględniałyby także reklamy na smartfony, mogłoby przynieść zaskakująco skuteczne efekty. To ciekawe, lecz przy zastosowaniu wskazówek znajdujących się w tym
materiale, można
nawet kilkukrotnie zwiększyć dochody pochodzące z własnej strony
online. Część z
nich wymaga
wykonania sporej pracy, jednak powinny być one opłacalne. Po pierwsze należy umieścić trzecią jednostkę reklamową. I to na każdej podstronie. Mogłoby to
mieć wpływ na wielkość dochodów aż o 20 %. Po wtóre, wykorzystywane przez nas jednostki reklamowe powinny być stopniowo coraz większe.
Opracował: David Schiersner
Podpatrzone na: http://www.flickr.com
Aktualnie najwyższym bannerem, który proponuje lider w tej branży jest billboard o rozmiarach 970×250 px oraz
reklama o wymiarach 300x1050 px. To o wiele większa wielkość od takich, które dotąd funkcjonowały. Warto jest to wykorzystać do swoich celów. Następną kwestią jest wybór lepszych reklam niż te, które są sugerowane przez wspomnianego lidera. Chodzi tutaj o profesjonalne wykorzystywanie różnorodnych typów promocji na miejscu strony.